wtorek, 23 kwietnia 2013

"Czasem zamotanie to jedyne rozwiązanie"

Tytuł dzisiejszego posta to cytat z wypowiedzi jednej z Mam, którą poznałam podczas warsztatów w Klubie na Stanisławowskiej i nauczyłam jak nosić Jej malutką Córeczkę :-)

Mam dla Was dzisiaj dwie dobre wiadomości:

1) z okazji tego, że wreszcie mamy prawdziwą WIOSNĘ i można nosić maluchy bez kurtek, czapek, wełnianych skarpet itp. oraz zbliżającego się weekendu majowego idealnego na wyprawy chustowe w nieznane, ogłaszam RABAT 10% na wszystkie KONSULTACJE indywidualne, umówione do końca kwietnia!!! Czekam na Wasze telefony i maile :-)

2) jeżeli nadal nie jesteście pewni czy warto poświęcić parę godzin swojego czasu na naukę motania zapraszam do przeczytania mojego tekstu na blogu Hafiji :-) http://www.hafija.pl/2013/04/dlaczego-warto-nosic-dzieci-w-chustach.html

Miłego dnia!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz